به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مسند و آدرس masnad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






متن آهنگ بمبه این عشقی که افتاده به جونم سهراب پاکزاد

★☆میشه سنگین و بسته گلوم
★☆تا وقتایی که هستی پهلوم
تو چی داری که انقد سریع
پیشت قلبم میشه بستری
★☆تو یه الماس نابی پره نوره دلت
★☆چقد بد داره میچربه بهم زور دلت
تو یه لحظه تا پلکامو زدم زودی رو هم
تو تیکه پاره های قلبمو دوختی بهم
★☆بمبه این عشقی که افتاده
★☆به جونم آتیشش تنده
این موهای مشکی
چشمای وحشی دلمو برده دلمو برده
★☆بمبه این عشقی که افتاده
★☆به جونم آتیشش تنده
این موهای مشکی
چشمای وحشی دلمو برده دلمو برده

تو لای لحظه های زندگیم شیرین طعمی★☆
یه جایی توی قلبم رفتی که خودت نمیفهمی★☆
تو یه موجی که میشوره دلو تسکین دردامی
تو آخرین سلاح واسه جنگیدن با ترسامی
تو یه الماس نابی پره نوره دلت★☆
چقد بد داره میچربه بهم زور دلت★☆
تو یه لحظه تا پلکامو زدم زودی رو هم
تو تیکه پاره های قلبمو دوختی بهم
بمبه این عشقی که افتاده ★☆
به جونم آتیشش تنده ★☆
این موهای مشکی
چشمای وحشی دلمو برده دلمو برده
بمبه این عشقی که افتاده ★☆
به جونم آتیشش تنده ★☆

https://musicdel.ir/single-tracks/4398/



+ نوشته شده در یک شنبه 29 مرداد 1402برچسب:,ساعت 7:32 توسط masnad17 |


وردپرس 5.6 و بررسی اجمالی ویژگی ها برای اولین بار در سال 2020، وردپرس نسخه جدیدی را معرفی می کند. این نسخه با نام مستعار SIMON شناخته می شود. این نام متعلق به مجری افسانه ای نینا سیمون است که آهنگ هایی مانند "Feeling Good"، "Young "Talented and Black" و "Four Women" را خوانده است.

جالب است بدانید که وردپرس همیشه یک به روز رسانی اصلی و سپس در زمان های مختلف به روز رسانی های جزئی برای تعمیر نسخه اصلی ارائه می دهد که به آن نسخه وردپرس می گویند که بخشی از به روز رسانی اصلی است. بحث خواهیم کرد. فرم های آن نزد شماست و در قسمت دانلود می توانید شاخه های آن را بیابید و خلاصه مطالب شعب را به روز می کنیم.به وبلاگ خود ادامه دهید.

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی و ایجاد وب سایت و وبلاگ است که با استفاده از این سیستم نرم افزاری وب می توانید محتوای وب سایت خود (متن، ویدیو، تصویر و هر چیز دیگری) را مدیریت کنید.

تاریخچه وردپرس

وردپرس در ابتدا فقط یک سیستم وبلاگ نویسی رایگان بود که ویژگی های خوبی را برای وبلاگ نویسان فراهم می کرد و بعداً به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا یا نرم افزار متن باز (PHP) برای مدیریت محتوای وبلاگ معرفی شد.

وردپرس با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و توسط MySQL پشتیبانی می شود. همچنین نسخه ای برای PostgresKival وجود دارد که کاملا رایگان و متن باز است.

وردپرس ادامه پروژه موفق b2 است که در سال 2003 تاسیس شد. کلمه وردپرس توسط کریستین اسلک یکی از دوستان مت مولنوگ (توسعه دهنده اصلی وردپرس) معرفی شد و از آن روز به بعد وردپرس به معروف ترین و پرکاربردترین تبدیل شد. ابزاری برای ایجاد وبلاگ و وب سایت در هاست با سرعت و پیشرفت قابل توجه. .

در حال حاضر بیش از 76 میلیون وب سایت در جهان با این سیستم مدیریت محتوا افتتاح می شوند.

به روز رسانی های وردپرس

همانطور که گفته شد، وردپرس یکی از محبوب ترین وب سازها در جهان است، بسیاری از وب مسترها وب سایت ها و وب سایت های حرفه ای را تحت این CMS طراحی کرده اند. ما یک مقاله در مورد به روز رسانی و ویژگی های خاص خواهیم داشت، اما به طور کلی، این اولین آپدیت است. این CMS به سال 2003 برمی گردد، زمانی که اولین نسخه وردپرس شامل یک سیستم مدیریت جدید، یک قالب جدید و ایجاد قالب سازگار با XHTML 1.1 بود (تصویر زیر مربوط به نسخه 1.1 وردپرس است)

وردپرس 5.6 شعبه اصلی وردپرس (سایمون)

وردپرس 5.6 یکی از نسخه های اصلی این سیستم مدیریت محتوا با تغییرات فراوان است. یکی از این ویژگی‌ها یک پس‌زمینه پیش‌فرض کاملاً جدید برای بوم شما از بلوک‌هایی است که می‌توان با دستور Use Brush آن را نقاشی کرد. حمایت کردن.

این بلوک های جدید به شما کمک می کند صفحات فرود را بدون استفاده از ابزارهای خاص طراحی کنید، قدرت این قالب های از پیش طراحی شده چندین برابر شده است و کار را برای شما آسان می کند.

انعطاف پذیری بیشتر

صفحات خود را با سایر ابزارهای وردپرس 5.5 بسازید که به شما امکان می دهد طرح های خود را با یا بدون کد ویرایش کنید.

می‌توانید وبلاگ‌های تک ستونی، ستون و عرض ترکیبی، سرصفحه‌های تمام عرض و ویدیوهای قالب وبلاگ را طراحی کنید. ایجاد تغییرات آسان و ساده یکی از بهترین ویژگی های نسخه جدید است.

یک الگوی بلوک دیگر

در برخی از تم ها، قالب های بلوک از پیش پیکربندی شده برای راه اندازی صفحات مشترک در سایت اضافه می شوند. این بلوک های از پیش طراحی شده بسیار راحت و آسان برای استفاده هستند و با چند کلیک قابل مدیریت هستند. علاوه بر این، می توانید امکانات را برای کاربران سایت محدود کنید

دو هزار و بیست و یک موضوع قالب پیش فرض نسخه جدید وردپرس است، این تم یک بوم خالی برای پیاده سازی ایده های شماست و ویرایشگر بلاک بهترین ابزار برای توسعه این ایده ها است. در عرض چند ثانیه می توانید مدل های مختلف را امتحان کنید و یک طرح زیبا را پیاده سازی کنید.

علاوه بر این، این موضوع اساسی دسترسی را در قلب وب سایت شما قرار می دهد. این راهنما با دستورالعمل های دسترسی وردپرس مطابقت دارد و چندین استاندارد خاص دیگر از دستورالعمل های دسترسی به محتوای وب (WCAG) 2.1 در سطح AAA را ارائه می دهد. ایجاد محتوای قابل دسترس و انتخاب افزونه های قابل دسترس به شما کمک می کند تا به بالاترین سطح دسترسی دست یابید.

رنگین کمانی از پاستیل های نرم

این الگو که برای استفاده در تمام طول سال مناسب است، انواع پالت های رنگی پاستلی از پیش انتخاب شده را ارائه می دهد که همه آنها استانداردهای کنتراست AAA را دارند.

همچنین می‌توانید رنگ پس‌زمینه تم یا خط‌مشی‌های رنگی وب‌سایت خود را انتخاب کنید، و موضوع، رنگ‌های متن آگاه از قابلیت استفاده را برای شما انتخاب می‌کند.

این به روز رسانی برای همه است

افزونه ای برای سیستم به روز رسانی خودکار

برای سال ها، فقط توسعه دهندگان می توانستند وردپرس را به طور خودکار به روز کنند. اما اکنون اگر آماده تمدید خودکار هستید، این گزینه را در داشبورد خود دارید! به روز رسانی یک وب سایت موجود؟

بیانیه دسترسی

حتی اگر در این زمینه متخصص نیستید، می توانید به راحتی با چند کلیک سایت خود را به روز کنید و دیگران را از تعهد سایت خود به دسترسی به اطلاعات آگاه کنید.

افزونه جدید دارای ویرایش است که برای پشتیبانی از همه مناطق و حوزه های قضایی متعدد طراحی شده است. شامل فرمت کپی برای به روز رسانی و انتشار تغییرات است.

افزونه ویژگی جدید شامل یک نسخه قابل ویرایش و قابل انتشار از قالب است و برای پشتیبانی از زمینه ها و حوزه های قضایی متعدد ساخته شده است.

اینترنت حمایتی

اگر هنوز فرصتی برای بازی با طرح‌های بلوک نداشته‌اید، اکنون همه قالب‌های اولیه با انواع طرح‌های بلوک عرضه می‌شوند که به شما امکان می‌دهد با کمترین تلاش بر طرح‌های پیچیده تسلط داشته باشید. قالب های وب سایت خود را با متن، تصاویر و رنگ ها به دلخواه شخصی سازی کنید.

برای توسعه دهندگان

REST API را با رمز عبور برنامه احراز هویت کنید

API ها ارتباط بین سرویس ها و سایت های مختلف را فراهم می کنند و وردپرس 5.6 توانایی تعیین رمزهای عبور API را اضافه کرده است. سایر برنامه ها و سرویس ها می توانند به طور ایمن و قابل اعتماد به سایت شما متصل شوند، و ویژگی جدید REST API به شما امکان می دهد ببینید کدام برنامه ها به وب سایت شما متصل می شوند و عملکرد هر کدام را مدیریت کنید.

پشتیبانی بهتر از PHP 8

به روز رسانی وردپرس اولین قدم به سمت PHP 8 برای هسته وردپرس است. اکنون زمان آن است که برنامه ریزی کنید که چگونه محصولات، خدمات و وب سایت های وردپرس می توانند از آخرین نسخه PHP پشتیبانی کنند.

جی کوئری

جی کوئری وردپرس را به سه نسخه 5.5، 5.6 و 5.7 به روز می کند. وقتی به وسط این فرآیند رسیدید، افزونه Test jQuery Updates را اجرا کنید تا قبل از بروز خطا، سایت ها را تست کنید.

اگر در پیکربندی وب سایت با مشکلاتی مواجه شدید (مثلاً اسلایدرها کار نمی کنند، دکمه ها گیر کرده، خراب شده اند)، افزونه jQuery Migrate را نصب کنید.

شما می توانید تجربه خود را از این به روز رسانی در قسمت نظرات این مقاله با ما در میان بگذارید. ما سعی خواهیم کرد به سوالات شما پاسخ دهیم

این آپدیت در زمان انتشار از 38 زبان پشتیبانی می کند. مترجمان وردپرس سخت کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که زبان های بیشتری در این هسته گنجانده شده است.

مراجعه به سایت: https://blogten.ir/wordpress-5-6/

 



+ نوشته شده در شنبه 7 مرداد 1402برچسب:,ساعت 8:40 توسط masnad17 |