به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مسند و آدرس masnad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








یک آشپزخانه مدرن بدون یخچال کامل نمی شود. اگر یخچال شما به درستی کار نمی کند، نمی توانید مواد غذایی و سایر محصولات را به راحتی و بدون خراب شدن آنها نگهداری کنید. اگر یخچال شما دائما کار می کند، ممکن است به یک متخصص تعمیر لوازم خانگی حرفه ای نیاز داشته باشید. در این مقاله در رابطه با تعمیر بوش دلایلی که باعث اضافه بار یخچال و فریزر می شود را بررسی می کنیم.


فاصله غیر استاندارد یخچال و فریزر از دیوار

جریان هوای کافی برای بسیاری از وسایل ضروری است و این امر به ویژه در مورد یخچال و فریزر مهم است. باید فاصله کافی بین دیوار و کویل کندانسور وجود داشته باشد. فاصله غیر استاندارد باعث تولید گرما و کاهش راندمان یخچال می شود، در نتیجه یخچال کارکرد مداوم دارد.

دمای محیط بالا

وقتی هوا در تابستان گرم است، دمای هوای خانه بسیار بالاست. وقتی دمای هوا در خانه بالا می رود، یخچال ها و فریزرها باید چرخه های بیشتری را برای جبران دمای گرمتر محیط و سرد نگه داشتن غذا انجام دهند. با بهبود تهویه در آشپزخانه می توانید فشار یخچال را کاهش دهید. برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد اتاق می توانید درها را باز کنید یا کولر را روشن کنید.

نصب یخچال فریزر جدید

اگر به تازگی یخچال و فریزر نصب کرده اید یا به تازگی دستگاه را جابجا کرده اید، ممکن است تا 48 ساعت طول بکشد تا یخچال ظاهر شود و به دمای مطلوب برسد. در این مدت یخچال و فریزر تقریباً پیوسته کار می کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به دمای مطلوب برسند.

ترموستات یخچال خراب است

اگر ترموستات یخچال شما به درستی کار نمی کند، دستگاه باید سخت تر کار کند تا سطح دمای مطلوب را حفظ کند. تنظیم نادرست ترموستات همچنین می تواند باعث کار مداوم یخچال و حتی یخ زدن مواد غذایی شود، در واقع تنظیم ترموستات روی دمای پایین یکی از 5 علت یخ زدن مواد غذایی در یخچال است. برای تعمیرات یخچال بوش با ما تماس بگیرید.



رول آسیب دیده است

کویل های کندانسور کثیف یا معیوب یکی از دلایل اصلی بارگیری بیش از حد یخچال و فریزر است. برای اینکه یخچال و فریزر به درستی کار کنند، عناصر باید تمیز باشند تا گرما را هدایت کنند و محیطی خنک ایجاد کنند. حتی مقدار کمی گرد و غبار یا کثیفی روی کویل ها می تواند تاثیر قابل توجهی بر عملکرد و بهره وری انرژی دستگاه داشته باشد.

اهمیت نگهداری منظم

در بیشتر موارد، می توانید مشکلات یخچال و فریزر را خودتان برطرف کنید، اما در برخی موارد، به یک متخصص تعمیر لوازم خانگی نیاز خواهید داشت. با کمک یک متخصص مجرب می توانید از برخی مشکلات جلوگیری کنید و عمر یخچال خود را افزایش دهید. با تنظیم لوازم خانگی خود می توانید از تبدیل شدن یک مشکل کوچک به مشکل بزرگ جلوگیری کنید. در حین سرویس، یک تکنسین حرفه ای تعمیر لوازم خانگی کویل ها را بررسی و تمیز می کند، ترموستات را بررسی می کند و در صورت لزوم قطعات فرسوده را تعویض می کند. این کار باعث افزایش کارایی یخچال و عملکرد صحیح آن می شود.

آخرین کلمه

دلایل زیادی وجود دارد که یخچال و فریزر را دچار مشکل می کند. اگر از قبل برخی از دلایل اصلی را می‌دانید، می‌توانید از برخی مشکلات جلوگیری کنید یا خودتان تعمیرات ساده‌ای انجام دهید، اما برای راه‌حل مؤثر و طولانی‌مدت، ارزش دارد که از یک متخصص کمک بخواهید.



+ نوشته شده در چهار شنبه 4 بهمن 1402برچسب:,ساعت 17:23 توسط masnad17 |